Pour répondre aux messages, vous devez être identifié.

#1 16-11-2018 08:01:06

caicai2017
Membre

Voir ses annonces

rklarar du all din senaste framg?ng?

Jag tycker att det ?r m?jligt. Titta, jag tror att vi alla g?r igenom faser d?r det s?tt vi kl?r p? ?r en ?terspegling av ett visst ?gonblick, och jag tycker att det ?r bra att knyta till n?got som g?r att du k?nner dig som den b?sta versionen av dig. S? om du hittar dessa skor ?r det roligt och de f?r dig att k?nna dig trygg och du ?lskar hur de ser ut och du kan till och med g? lite djupare och du Nike Air Max 2017 Damen kan f?rst? var de kommer ifr?n och hur www.wimatherm.de de ?r faktiskt lite ironiskt, d? ?r det bra. Det ?r coolt. F?rhoppningsvis kommer du inte att se tillbaka och vara som, "Dang, jag ser lite konstig ut." ?rligt talat, i de stora projekten som jag har gjort med Nike var Vandal f?rmodligen den mest anstr?ngda eftersom jag visste exakt vad jag ville att g?ra med det. Bara p? grund av hur bekant jag ?r med siluetten och f?r att jag v?xte upp med Adidas Stan Smith Dámské den,Nike Air Max 1 Dam  ?ka skridskor i den. Siluetten fungerar verkligen med v?r estetiska. Inte s? mycket vad vi skickar ner p? landningsbanan, men f?r hur v?r kund kl?r sig dagligen, ?r Vandal den perfekta skogen att b?rja. Jag sk?t faktiskt f?r f?rsta g?ngen, jag vill s?ga f?r 2 veckor sedan med min lilla kusin och det var bara f?r att han var i LA och jag var som, "Okej, ja, l?t oss g?." Vi gick till en lokal skola och jag Adidas Superstar Damenhade inte skridit i f?rmodligen ett och ett halvt ?r. Jag ?kte inte p? en Vandal den dagen. Det var bra. Det ?r precis som att spela basket. ?ka skridskor och hoppar ?r unga m?nens spel. Att falla som en 35-?rig man ?r n?got som ?r som, "Okej, jag beh?ver inte g?ra det just nu." Och det ?r lite pinsamt att ha en konversation med Barneys och du har en j?tte snitt p? handflatan, och de ?r som "Hur gjorde du det?" Och du ?r som, "?h, Adidas NMD Dam skridsko?kning."
Jag ville f? dig att Nike Air Max 90 Mujer Rosa reflektera ?ver det h?r ?ret. Du har gjort ett Nike-samarbete efter det andra och sedan hade du den h?r stora modeshowen som du gjorde h?r i New York. Hur f?rklarar du all din senaste framg?ng?
?rligt talat ?r det ett par saker. Jag tror att i detta modelandskap m?ste du ha d?rrar som ?ppnas f?r att dina idéer ska ses p?. Jag har tur att vi ?r i konversationen. Eftersom Nike Air Max Thea Mujer att vara i konversationen ?r inte en given. Den andra delen av det ?r du m?ste leverera och du m?ste driva dig f?r att kombinera utmanande begrepp med hantverk. Jag tycker som ett varum?rke att den framg?ng som vi sett monet?rt har gjort det m?jligt f?r oss att fatta bra beslut med att hyra och vi har verkligen kunnat stapla varum?rket med en massa A-plus-spelare. Ja, jag tror varum?rket har vuxen. Tidigare m?ste vi vara scrappy-det ?r Adidas ZX 700 Damen den d?r videon om att jag k?r min mormors bil med tygrullar i ryggen. Nu har vi fler resurser och vi har, ?rligt talat, mer beg?vade m?nniskor. Inte att vi inte hade beg?vade m?nniskor tidigare, vi hade bara inte s? m?nga. Jag kommer ih?g den f?rsta modeshowen vi gjorde - showen att Kanye kom till - vi hade bokstavligen sju personer i f?retaget n?r vi drog den showen. Nu ?r det fem g?nger s?, sex g?nger Nike Air Max 90 Dam Rosa s?.

Pied de page des forums